قوانین و مقررات

  • قوانین و مقررات استفاده از خدمات و فروشگاه اینترنتی محصولات نیکو NIKO

کاربر و مشتری گرامی؛ از اینکه فروشگاه اینترنتی ما را برای تامین کالا و خدمات مورد نیازتان انتخاب کرده‌اید، بسیار خرسندیم.

مجموعه مدیریت و کارکنان  نیرو نیک پرداز کهربا تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ارائه محصولات و خدماتی با کیفیت، تجربه‌ای متفاوت و مطلوب از یک خرید اینترنتی را برای شما رقم بزنند و احساس خوبی از یک خرید اینترنتی را در شما بوجود بیاورند. سعی کرده ایم محصولی با کیفیت برای نیاز تمام صنایع مختلف تولید و ارائه کنیم.

در راستای ایجاد شفافیت در خصوص تعهدات متقابل فروشگاه اینترنتی ما و کاربران، مجموعه‌ای از قوانین تدوین شده است که در ادامه به آگاهی شما می‌رسانیم. خواهشمند است، قوانین را مطالعه نمایید و سپس با آسودگی خیال نسبت به بهره‌مندی از خدمات فروشگاه اینترنتی ما اقدام کنید.

از نظر حقوقی ، در معاملات سایت فروشگاه مجازی نیکو NIKO به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبناء نوع و تعداد محصول صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده، آنرا در سایت فروشگاه مجازی نیرو نیک پرداز کهربا درج نموده است.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده مطابق با لیست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به قیمت کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود. مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده در سایت درج شده و فروشگاه مجازی شرکت به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، این فروشگاه هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود. سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

هر گونه نقص و یا عیب فنی بایستی از لحظه تحویل به مدت 3 روز کاری به شرکت اطلاع دهد و کالا را پس از هماهنگی مطابق با روش های بازگردانی کالا مرجوع نمایید. شرکت پس از بررسی عیوب ناشی از تولید محصول را تحویل خریدار دهد و در صورتیکه ایجاد نقص و عیب از جانب خریدار باشد. پس از بررسی، هزینه آن به خریدار اعلام شده و محصول تحویل میگردد.

  • مالکیت معنوی

کلیه عناصر موجود در این وبسایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به سایت فروشگاه مجازی نیرو نیک پرداز کهربا، می‌باشد و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری (Download) نمایش، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد. هر گونه تقلید و یا کپی برداری از محصولات پیگرد قانونی دارد .

  • استفاده از خدمات سایت

به محض پذیرش عضویت شما در سایت، عضویت شما بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت کنید.

  • ارتباطات الکترونیکی و مجازی

هنگامی که شما از سرویس‌ ها و خدمات این سایت استفاده می کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می نمایید و یا به مدیران سایت ایمیل ارسال می کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می کنید که ما به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهیم.

  • قانون حاکم

کلیه اصول و رویه های این وب سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.